Hakan Altun – Kördügüm izle, dinle, oku

Yok Yere Ayrıldık Yıprattık Aşkı,
Gönlüm Heba Oldu Aklım Karıştı!

Sevmedin Sen Beni!
Benim Seni Sevdiğim Gibi!
Yanmıyor Yüreğin Yanmıyor Kalbin
Her Gün Benim Yandığım Gibi

Sevmedin Sen Beni
Benim Seni Sevdiğim Gibi
Bakmıyor Yüreğin Bakmıyor Gözlerin
Benim Sana Baktığım Gibi

Binlerce Kez Tövbe Ettim Bin Kere Döndüm
Ne Yeminler Bozdum Ama Yine KÖRDÜGÜM
AŞKIMIZIN SONU YOKTU YOKTU BİR ÇÖZÜM
KAÇIP GİTMEK TEK ÇAREYDİ ÇOK ÜZGÜNÜM =(

izlemek için

Bir Cevap Yazın

